Dünya genelinde mobil kullanıcı sayısı 750 milyonun üzerinde olan facebook, oyun, reklam, arayüz projelerinin ardından mobil kullanıcılara 'haber içeriği sunan' bir hizmet tasarlıyor.
Reader adı verilen hizmet, facebook kullanıcılarının ve yayıncılarının sunduğu içerikleri yeni bir görsel format altında mobil kullanıcılara sunmayı amaçlıyor.
AMAÇ YİNE AYNI ...
Facebook'un Reader hizmetini ne zaman hayata geçireceği bilinmiyor. Analistler ise sosyal medya ağının amacının uzun süre benimsediği mobil stratejinin bir parçası olduğunu belirtiyor.
Reklam gelirleri mobile dayanan, Facebook Nisan ayında sunduğu Home arayüzünün başarısız olması ardından, kullanıcıların mobilde daha fazla vakit geçirmesini amaçlayan yeni projelere yönelmiş durumda.
Pulse ve Flipboard benzeri bir içerik ile, mobil kullanıcıların haber içeriklerine bakması ve Facebook'ta daha fazla vakit geçirmesini amaçlıyor. Facebook, bu ay başına Twitter'da konu başlıklarının aranması için kullanılan hashtag (#) özelliğini hayata geçirmişti.
Facebook'un hisse fiyatı, Mayıs 2012'de halka arz edildiği fiyatın yüzde 35 altında bulunuyor. Sosyal medya ağının şu an 1.1 milyar kullanıcısı bulunuyor. Bu rakam Ekim 2012'den bu yana neredeyse sabitlenmiş görünüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder